Da u 18 à u 21 di marzu di u 2023, a 51a Fiera Internaziunale di u Mobili di a Cina (Guangzhou) hè prevista per esse tenuta à u Padiglione Pazhou di a Fiera di Canton di Guangzhou è à u Poly World Trade Center Exhibition Hall. U Gruppu EHL Ji'ji hà mandatu una squadra cù una ricca sperienza.
A fabbrica si trova in a cità di Hongmei, cità di Dongguan, pruvincia di Guangdong. Ghjoca un rollu impurtante in a pruduzzione di grandi ristoranti muderni, salotti, pelle è tessuti per camere da letto, sedie casual, tavule da pranzo, tavulini da caffè, buffet è altre serie di prudutti.
I prudutti sò principalmente esportati in Europa, Giappone è Corea di u Sud, Sudeste Asiaticu, Australia, Mediu Oriente è altri 60 paesi è regioni. Cù una forte forza ecunomica, equipaggiamenti è tecnulugia avanzati, rispettendu u cuncettu di cuncepimentu di mobili d'avanguardia nordici, dopu à quasi dece anni di rapidu sviluppu, hè diventata una sucietà cù 258 persone cù persunale prufessiunale è tecnicu. Cuncepimentu, sviluppu, pruduzzione, vendita è sviluppu cummerciale d'esportazione Cumpagnie di mobili cumplete.
Data di publicazione: 28 di marzu di u 2023